SM

Tjaaa allihoppa!

Spelar som sagt SM idag! Dagens match spelas 17:00 i Valhalla A mot HK Varberg!
För en gångsskull så kunde jag äntligen få sova ut på en helg!
Annars så bukar jag ju alltid vakna runt 7-8 tiden eftersom min biologiskaklocka är otrolig och har nu vant sig vid skoltid! Men äntligen så kunde jag få lite sömn och vaknade faktiskt vid halv 10 tiden :)

Jag kom precis hem från ICA där jag varit med min kära mor och handlat, snart ska det käkas men tills dess är det NHL 11 som gäller!
Efter maten blir det nog FIFA 11, ett fantastiskt sätt att tagga på!
Blir lagom mycket blogging idag och ni kommer givetvis få en livetour genom handbollslivet som 16åring ;)
Ha det bra så länge, ha det gott! HEJ!
Dino.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0