Plugg !

Shooooo :)

Blev endast ett inlägg idag för vi har lite plugg och grejer och jag hinner helt enkelt inte med att skriva ett långt inlägg :P
Dagens plugg är då matte som inte är så svårt faktist , underbart! :D  En annan sak att poängtera är jag jag precis har fått en ny datastol och den är EXTREMT SKÖN :D Stor som en fotölj i läder shit riktigt stabil :D
Måste säga att dom här dagarna så har jag bloggat bättre än Dino, han har typ inte skrivit nått .... INTE BRA ! Men förhoppnings vis kommer han tillbaka med sina galna video inlägg :) En annan fråga jag har fått är varför inte jag vlogar, svarat är att jag tror att mina videos kommer att bli ganska tråkiga :P Men jag kommer antagligen göra en del vlog inlägg tillsamman med min kollega ;)

Dags att sticka och kolla lite på matten även läsa lite bok -_- hahhhaha :D
Ha det bra så hörs vi ses ! :D ps: glöm inte att kolla kungarna av tylösand om ni har missat avsnitten måste ses :D
Signig out / Jocke♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0