The last ninja!

Mot all förmodan, tvärt emot vad alla experter sa, det ingen trodde har hänt:
Jag överlevde träningen!

Riktigt go träning asså :D
Först lite löp så ganska ostressat faktiskt, sedan fin backträning i lerbacken.. ♥
Sen riktigt gott gympass, bröst för det mesta, NICE!

Nu är jag i alla fall hemma och ska börja skriva om det som ni faktiskt bryr er om, mat!
Som jag kort nämnde i det förra inlägget så åt jag bara cornflakes+socker innan..
När jag nu kom hem från träningen blev det ju inget mycket mer avancerat heller, äggröra och några mackor.
En sann student middag!

Nu ska jag bara dega för jag stukade nämnligen foten EFTER träningen, skill på den asså!
Ha det nu bra alla fina fulingar där ute!

This is Dino, your main man, saying GOOD NIGHT!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Sv: Haha, jag har haft min blogg liiite längre än er serru ! ;)

2010-09-22 @ 17:03:32
URL: http://pastamedpesto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0