ull <3

Tjena los läsos!
Sitter just nu hemma med en go köpp te och pringles och bara degar!
Kom hem från paradiset, ULLARED(!) där jag idag var för första gången i mitt liv..
Stället är verkligen fantastiskt asså! Helt magiskt, jag kan knappt vänta tills det blir sommar.. Då ska jag lätt iväg dit bara för att hetsa alla tjocka gummor med tre kundvagnar per hand!

I alla fall, köpte ett par högtalare till datorn, MASSA GODIS, en Morgan-tröja och massa strumpor :D
Givetvis köpte jag även fryspåsar! (alla ni som sett programmet vet vad jag menar!)

Är jäkligt nöjd i vilket fall, och är sjukt taggad inför lördagen som kan bli den bästa genom tiderna!
Ni får nu ha det bra så länge och jag kommer sedan (imorgon) att återkomma med lite mer grejs och fantastisk information ♥

                                                        
                                Givetvis träffade jag Morgan ♥
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0