Late Night Blogg !

Tjooooo !

Har precis kommer hem från träningen och fått i mig lite tacos som smakade RIKTIGT gott ! antar att alla vet hur tacos ser ut så jag sket i bild :P
Vad har då dagen bestått av :P ? Joo sluta skolan, hem äta, ut med hunden, laga mat, göra mackor, sticka till tennisen och så stå som tränare i 3 timmar med 10 åringar, gympass 1 timma sen hem ! som ni ser så blir bloggandet lidande men ska finna tid till detta med ! kan säga att efter 3 timmar med små barn som lirar tennis kör slut på en mentalt :P
Gympasset så var det ett givet val att köra Armar sen lite cykel på det :P
Detta var nog allt för idag ska säga att jag ska bli bättre på att blogga ! förvänta er fler upplägg av mig !!

Signing out for now ! // Jocke



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0