Sen middag?

SHÖÖÖÖÖÖÖ på er mina kamrater!

Precis kommit hem från träningen med b-laget, trött som saaaatan!
När jag kom hem väntade dock en lagom go middag på mig! :D
Ungsbakad kyckling med en fantastisk potatisgratäng, givetvis med ett par goa köppar Arla 3,0 mjölk!
Satt ganska fint, förutom att kyckligen var lite halvrostig med tanke på att jag var tvungen att värma maten då mina kära föräldrar åt innan mig!
Allt som allt är jag både mätt och belåten och jag skulle vilja rekommendera min moders fantastiska potatisgratäng till alla! Ni kan endast älska den, fantastiskt god!



Och glöm nu inte:

Mat utan mjölk, är som bilar utan däck!

Hejsvej, på dig, lilla milkshake! - D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0