Daaaaamn

Satan vad dåliga vi är just nu!
4 dagar och 1 timme har gått sedan senaste uppdateringen, mår piss på grund av detta nu!
Ska dock komma med en ursäkt, varit överdrivet degig samt att NHL 11 kom ut och 5 dagar senare kom givetvis FIFA 11 ut, och nu ska jag vara ärlig mot er.. JAG ÄR KÄR! ♥
Världens utan tvekan bästa spel, båda två! KÖP KÖP KÖP!

Blir inget videoinlägg nu, men har tänkt att jag ska göra om matbloggen till en liten handbollsblogg nu över helgen bara, i och med att jag spelar SM (Svenska Mästerskapen) nu till helgen!
Har dock inte disskuterat detta med meine kleine kollegen, Joakim, ännu.. Men om ni vill läsa lite, få lite inside information och kanske till och med få en riktig one of a kind inblick i ett 100% äkta A-Pojks omklädningsrum så lämna gärna en kommentar eller maila in till oss på [email protected]
Exlusiva spelarintervjuer, nakenbilder, handbollskost, tipps, spelbilder och mycket MYCKET mer!

Ha det bra tills vidare!
Dino!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0