R.I.P. Dino

Tjenare alla läsare!
Har kommit hem från träningen nu, och jag vill knappt förklara för er hur det var...

Igår spelade jag match borta mot Baltichov i Stenkullen, vi torskade med 9 sega bollar vilket vi absolut inte borde ha gjort!
Vår fantastiske tränare lacka ur och likså gjorde jag så jag ber om ursäkt till vaktmästarna i förbo hallen som får städa upp efter utbrottet!
Idag fick vi så att säga "sona för insatsen" med en fantastisk back- och löpträning!
När jag vaknade imorse kände jag att det absolut inte skulle vara rätt dag att träna så hårt!
Jag la mig runt halv elva fast kunde inte somna tills 3-4 tiden och vaknade givetvis klockan 6 för att senare ha idrott på andra jaevla sidan stan klockan 8 på morgonen! PÅ EN MÅNDAG ♥

Tänkte att jag faktiskt kunde göra ett inlägg om MAT nu!
Åt inte så mycket under dagen, men nu när jag kom hem fick jag ordentligt med mat!
Hemmagjord potatismos, ungsbakat kycklingbröst i champinjonsås! ♥

Hadet nu så bra mina kollegor så hörs vi av inom kort!
HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0