SM!

Tjena allihoppa! :D
Spelade mot Varberg idag som sagt, lite utav en hets match faktiskt!
Vi torskade två utav två matcher mot de förra året och var ordentligt revange sugna iår!
Vinst blev det givetvis fast det satt ändå ganska långt in.. 5-1 efter 3 minuter och 17-10 i halvtid!
Matchen slutade 32-29 fast det var vi som förde matchen rätt igenom, för min del så tycker jag allt att jag gjorde en bra match! Gjorde sju mål varav två straffar och var hyfsad bakåt, blev även matchens lirare (no överspel!) I alla fall, här får ni se ett klassmål signerat utav ingen mindre än mig själv! Dino Osman! :)


Go kommentator även kallad Emil Örnvall ♥


Kommentarer
Postat av: Touchofaimar

FANTASTISKT!!! när är nästa match ?

2010-10-03 @ 12:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0