Allt !

Tjooohohoo alla läsare :)

Jag sitter här och har riktigt tråkigt så tänkte varför inte updatera bloggen lite :)
Denna helgen har vart / kommer bli riktigt degig med mycket tv och mjölk haha :) Är lite smått sliten för att man gick och la sig runt halv 4 - 4 igår kväll (kanske inte så smart ) men håller mig iallfall vaken just nu :)
Tänkte kommentera ovan om sport själv kollar jag mest hockey och då är det självklart Frölunda HC som jag håller på finns inget annat lag ! Kan inte säga att jag är så insatt i svensk fotboll eller i fotboll överhuved taget men när jag kollar så kollar jag Barca , bästa och roligaste spelstilen att kolla på :) Och så följer jag såklart tennis för det är den bästa sporten i hela världen och den sporten jag håller på med :)
Förresten tycker ni inte denna bloggen börjar blir lite mer om våra liv än om mat :P ? Är det bra eller dåligt :P ?
Japp detta var bara en kort uppdatering om vad som händer :)

Så Signing out / Jocke

Vill bara tipsa om min special macka, åt den senast till frukost GRYMT GOD !
Mackan: Tunnbröd, smör, majonäs, skinka och ost GOTT


Macka Dålig kvalleten på bilden :P

Kommentarer
Postat av: Henke

Du skulle tagit med mackorna vi fick... tack för ett grymt lan förresten ;)

2010-09-18 @ 22:57:59
Postat av: elham

låter fan as vidrigt

2010-09-21 @ 16:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0