Good God!

Ååh herregud!
Precis kommit hem från träningen, är helt otroligt slut..
Blir inget långt inlägg eller video blogg just nu, är för trött!
Ville bara kolla hur det var med er och vill ba säga att jag hoppas att ni fortsätter läsa bloggen och sprida den till era vänner och ovänner!
Fick risotto med kantareller och lite kyckligen hjärta till middag men var inte särskillt hungrig för jag tryckte i mig 1 liter Dino's Special Super Smoothie, det vill säga 1 liter socker..
Snacka om att jag är trött nu när sockret har löst upp sig och socker kicken är över..
Vill även säga att Dino's Special Super Smoothie KAN ha en laxerande effekt.. Detta kan jag säga eftersom jag, om någon, har erfarenheter utav det!
´

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0