Men hej på dig dá!

Hallå kollegor!
Blir ett kort, litet inlägg från mig ikväll för har verkligen inte lust att blogga någonting just nu!
I vilket fall så har jag precis kommit hem efter att varit ute med ett par trevliga människor :)
Tog givetvis en milkshake som ni säkert kunde gissa och den satt väldigt fint!
När jag kom hem väntade tortillas och tacos på mig! Snacka om trevligt välkommnande! haha :D
Som vanligt så fick jag inte med mig någon bild på det hela, men ni vet väl alla hur tacos ser ut..
Fortsätt ha en trevlig helg, som förövrigt varit den degigaste någonsin?!
Ha det gott allihoppa!

Over and out, your main man - Dino!


Kommentarer
Postat av: sebmeister

my wingman <3

2010-09-18 @ 22:04:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0