MEN SHÖÖÖÖ DÅ!

Tjenis gubbar och ni andra!

Äntligen är jag hemma från träningen och jag lagom trött och överdrivet sliten..
Nu till det viktiga.. DAS MAT!

Runt fem tiden så åt jag vanliga majs Cornflakes med sylt och mjölk, en klassiker!
Eftersom träningen börjar kl 18:30 så tycker jag att 17:00 är en perfekt tid att äta, om man ska träna 18:30 alltså!
"De" säger att man ska äta en till två timmar innan träning, beroende på vad man äter, men jag tycker att en och en halvtimma är perfekt! Ett gott råd! ;)

Sedan bar jag av till träningen och given fotboll som uppvärmning! :D
För er som inte vet så spelar jag handboll i GIK Wasaiterna, en ganska liten klubb nu för tiden..
Men den har inte alltid varit liten, grundades på 30-talet och har spelat i Elitserien vid flera tillfällen!

Nu när jag kommit hem så tänker jag bara ta lite chips, juice och FULLT med degande!
Kanske lira lite NHL eller bara kolla på TV! :)
Och juste! För alla er idrottsintresserade:
När det gäller fotboll är det självklart Liverpool Football Club från England som gäller! Sedan barnsben har jag hållt på de och kommer fortsätta det så länge jag lever!
Om vi nu ska snacka allsvenskan så är det BK Häcken♥ som gäller! GETINGARNA!
Eftersom jag har bosniskt ursprung och känner mig väldigt stolt över att sprida min kultur och åker ner till Sarajevo, Bosnien varje år så håller jag givetvis på FK Sarajevo!

Om vi ska snacka hockey som jag också är intresserad utav så är det Ottawa Senators som gäller, inget annat!
Har ni några frågor om andra idrotter så är det bara att skriva en kommentar här nere så svarar jag självklart på de vid ett annat tillfälle! :)

Nu när jag skrivit detta känner jag att jag är tio gånger tröttare! Så nu är det fan dags att börja dega!
Hoppas att ni alla har en underbar kväll/natt och hoppas verkligen att alla snyggingar där ute får till det! ;)

Kärlek till er alla, hoppas att ni fortsätter läsa och sprida bloggen till era vänner och fiender!

This is Dino signing out, peace n' love! ♥



Kommentarer
Postat av: Bullen

Vem hejjar du på i balett? :D

2010-09-17 @ 21:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0